16.06.2012

Mój pierwszy dzień =D

Hejka!
To mój pierwszy post, więc nie jest zbyt ciekawy.Bo jest o mnie.A moje życie jest skomplikowane.

Powiem wam 10 rzeczy.
1.Mam 17lat
2.Mieszkam w województwie Mazowieckim
3.Mam dużo kumpelek
4.Uczę się nie najgorzej.
5.Nie wiem kim mam być
6.Mam na imię Eliza
7.Nie długo zorganizuje konkurs.
8.Nie wiem co od życia mam chcieć
9.Nie lubię grzecznych dziewczynek, podlizujących się do nauczycielek i różowego koloru.
10.Wnerwia mnie Majka Jeżowska i głupie piosenkarki śpiewające piosenki dla dzieci
Tyle to te 10 rzeczy.
Nie długo dodam wpis czego nie lubię a co lubię.
NARA.

2 komentarze:

  1. no to rozkręcaj rozkręcaj bloga :)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń